Subject: Ühinemise teavitus Ordi OÜ
From: "Marge Reiljan" <[email-masked]>
To: "RIT info" <[email-masked]>, "RIT hanked" <[email-masked]>
Cc: "Kaire Koik" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Dec 2023 16:44:29 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud raamlepingu partner Riigi Info- ja Kommunikatsioonitehnoloogia
Keskus

Anname teada, et alates 01.01.2024 Ordi OÜ ühineb Klick Eesti AS-iga.

Klick Eesti AS ja tema tütarühing Ordi OÜ sõlmisid 27.11.2023.a
ühinemislepingu. Klick Eesti

AS ja Ordi OÜ ühinemise järel jätkatakse tegevust ühendava ühingu Klick
Eesti AS ärinime all.

Ühinemise registreerimine äriregistris leiab aset eeldatavalt jaanuaris
või veebruaris 2024.a,

mille järel Ordi OÜ kustutatakse äriregistrist. Ühinemise bilansipäev,
millest alates loetakse

Ordi OÜ tehingud Klick Eesti AS-i tehinguteks on 01.01.2024.

Tuginedes Riigihnagete registri kasutajaoe infole, palun teha riighangete
rergistris lepingu pakkuja muudatus. Kui olete sõlmitud lepingutes pakkuja
vahetused teinud, siis palun meile sellest teada anda, et muudatus on
teostatud.

Raamleingute nimetus ja number:

Raamleping_Ordi_osa 1_5-3/22-07-1

Raamleping_Ordi_osa 2_monitorid_5-3/22-0455-1

Raamleping 2/83-21_Ordi nr 2/83-21

Raamleping_Toonerid_2/12-22_ORDI OÜ nr 2/12-22

Kontaktisikuks jääb endiselt Marge Reiljan (email: [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ) ja e- kataloogi kasutajaks Krista
Allmets (email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
), lisaks IT tugi Andres Ello ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> ).

Kõik küsimuse on oodatud.

Parimaga

Marge Reiljan

Müügijuht | Ordi OÜ

Betooni 9, Tartu

738 5720 | 509 7572

 <http://ordi.eu/> www.ordi.eu |  <http://facebook.com/ordiAS> facebook |
<https://www.youtube.com/user/OrdiAS> youtube